پاسخگویی مدیر امور شعب بانک انصار از طریق تلفن 111 در مرکز سامد
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، سه شنبه این هفته با حضور مدیر امور شعب بانک انصار در مرکز سامد برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد(سامانه اكترونيكي ارتباط مردم و دولت) و تاكيدات مهندس بازوند استاندار محترم مبني بر تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوطه و پاسخگويي به درخواست ها و مشكلات هم استان هاي محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، سه شنبه این هفته با حضور آقای فرجی مدیر امور شعب بانک انصار در مرکز سامد برگزار خواهد شد.
وي اظهار داشت: مردم شریف استان کرمانشاه می توانند در روز سه شنبه مورخه 02/17/ 1398 از ساعت 9 الی 11 صبح موضوعات مرتبط با حوزه کاری بانک انصار را از طریق شماره تماس 111 مطرح نمایند.
وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمايند.