نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

باحضورفرماندار

جلسه هم اندیشی ائمه جمعه و جماعت شهرستان ثلاث باباجانی

 این جلسه که به ریاست شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی وباحضور حاج آقا عبدی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، ماموستاشیخی امام جمعه شهرستان ،ماموستا براتی امام جمعه ازگله،ماموستایوسفی امام جمعه میرآباد، اعضای شورای روحانیت شهرستان ،امامان جماعت مساجد سطح شهر ،کرمی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و بخشداران میرآباد و ازگله برگزارشد درخصوص مسائل مهم شهرستان از جمله کرونا بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تبریک سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد بیان کرد : ارتباط صمیمانه و حضور صادقانه ماموستایان و روحانیون منطقه با مردم‌ هماهنگی و تبیین پروتکل های بهداشتی را برای ما سهل وآسانکرده است .

وی از همراهی مردم تقدیر کرد و گفت: وضعیت فعلی ما در بحث کرونا نارنجی است.
فرماندار از نقش مراجع و روحانیون در اویل انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود : روحانیون سنگرهای محکمی در برابر استکبار جهانی بنا کرده اند .
وی تصریح کرد :آنچه امروز در بحث بیماری کرونا زیاد باید توجه شود مراسمات عزا و عروسی می باشد که خوشبختانه در شهرستان ما کاملا حضور مردم کم رنگ شده و تسلیت بصورت تلفن و مجازی اغلب انجام میشود .
ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی دراین جلسه مطالبی اشاره کرد و خواستار بازگشایی نماز جماعت مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی شد



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوای ثلاث باباجانی