+ 0 -
ADA



کلیه راه های اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد ( گردنه ها با زنجیر چرخ )

 

 

 

 

مهندس جلیل بالایی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه :
🔹مدیریت بحران جامعه محور فقط با مشارکت و نقش پذیری یکایک شهروندان محقق می شود.

مهندس جلیل بالایی در ادامه ارائه ی آخرین وضعیت شهرستان رافزود  :
🔹کلیه راه های اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد ( گردنه ها با زنجیر چرخ )
🔹پنج اکیپ راهداری در حال بازگشایی راه های روستایی هستند که حداکثر تا عصر امروز کل روستاها بازگشایی خواهند شد.
🔹 آب ، گاز و مخابرات قطعی نداریم دو روستا به دلیل شکستگی تیر برق مشکل قطعی داریم در حال برقدار شدن می باشد .
🔹 اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیرهای عشایر باینگان در حال عزیمت به منطقه هستند امیدواریم ظرف یوم جاری و بر اساس قولی که داده شده بازگشایی شود .
🔹پنج کامیون کنسانتره با ظرفیت حدود ۶۰ تن برای خوراک دام عشایر توسط امور عشایر تامین و بارگیری و ارسال شد .
🔹ضمن پوزش از شهروندان شهر پاوه به دلیل محدودیت امکانات و معابر و ... امیدواریم شهرداری بتواند با توان بیشتری تردد مردم را به ویژه در کوچه های فرعی فراهم نماید که نیازمند همکاری و مشارکت یکایک شهروندان است.
🔹در پایان از مردم عزیز ،  امام جمعه محترم  ، نماینده محترم مردم ، فرماندهان ارشد سپاه ، اعضاء ستاد بحران شهرستان به ویژه راهداری ، برق ،  هلال احمر و سپاه ناحیه تقدیر و تشکر می کنم .
🔹از حضور ، بازدید و سفر دکتر رخشان مهر معاون توانیر کشور ، دکتر فخری معاون عمرانی استاندار ، آقایان اسدی (برق منطقه ای ) ، مرادی  ( شرکت توزیع )و کرمی مدیر کل راهداری صمیمانه سپاسگزارم .
🔹از فعالیت ، جدیت و دلسوزی پایگاه های خبری و رسانه ای شهرستان که بصورت لحظه ای در اطلاع رسانی و روشنگری نقش ممتازی داشتند به ویژه در اقدام فوری انتشار اطلاعیه تعطیلی و منع تردد که عامل کاهش آسیب انسانی شد صمیمانه سپاسگزارم و همت دوستان و همکاران جهادی در فرمانداری و بخشداریها را می ستایم.
🔹مدیریت بحران جامعه محور فقط با مشارکت و نقش پذیری یکایک شهروندان محقق میشود که حضور هیئت ورزشی موتورسواران و آفرود و جوانان نودشه ای در مسیر تامین آب ، حامیان محیط زیست در رساندن غذا به حیوانات نمونه های از آن بود که باید فرهنگ آن  تعمیق و توسعه پیدا کند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا