+ 0 -
ADA



پیام فرماندار پاوه در پی شناسایی پیکر شهید تازه تفحص شده


امروز ما مدیون نقش آفرینی شهدایی هستیم که در دوران دفاع مقدس با وفای به عهد خود بهترین روزهای زندگی خود را برای دفاع ازمیهن اسلامی گذاشتند و جان پاک خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند.

 

 

 در پی شناسایی پیکر شهید تازه تفحص شده جوهر نوری از پاسداران غیور جوانرودی و مراسم تشییع آن فرماندار پاوه پیامی صادر کرد.

 "مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

 "از ميان مؤمنان مردانى هستند كه آنچه را با خداوند پيمان بسته بودند صادقانه وفا كردند (و خود را آماده‌ى جهاد نمودند)، برخى از آنان پيمانشان را عمل كردند (و به شهادت رسيدند) و بعضى ديگر در انتظار (شهادت) هستند، و هرگز (عقيده و پيمان خود را) تغيير ندادند"سوره احزاب آیه ی 23

امروز ما مدیون نقش آفرینی  شهدایی هستیم که در دوران دفاع مقدس با وفای به عهد خود بهترین روزهای زندگی خود را برای دفاع ازمیهن اسلامی گذاشتند و جان پاک خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند.  

 سربلندی، عزت، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌ های خالصانه آن عزیزان، از اولین روزهای انقلاب اسلامی تاکنون است و همه ی ما وامدار ، استقامت، ایثار و رشادت های این شهیدان والا مقام و خانواده‌های صبور ایشان هستیم.
 
 حال که بعد از گذشت 36 سال از صبوری و چشم انتظاری، پیکر مطهر شهید جوهر نوری به آغوش وطن و خانواده باز میگردد بر خود واجب می دانم شهادت این شهید جلیل القدر را خدمت خانواده معزز و محترم آن شهید بزرگوار، مردم شهید‌ پرور استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، تبریک و تسلیت عرض نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم توفیق پیروی از آرمان های شهدا را به ما عنایت فرماید.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا