+ 0 -
ADA

به مناسبت پاسداشت ۴۵ سال خدمت در سنگر نماز جمعه

فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان پاوه به مناسب آغاز چهل پنجمین سال اقامت نماز جمعه حاج ماموستا قادری در پاوه با ایشان دیدار کردند

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاوه ،فرماندار پاوه در دیدار با حاج ماموستا قادری ضمن برشمردن خدمات ارزنده این روحانی مجاهد و تلاشهای ایشان در سنگر مقدس نماز جمعه وجود حاج ماموستا را در منطقه یک نعمت و وی را چراغ راه دانست و برای وی آرزوی توفیق کرد.

 علیرضا حیدری با اشاره به موضوع پادرمیانی حاج ماموستا ملا قادر قادری در قضیه اعدام ماموستا خضر نژاد حرکت پسندیده ایشان را ستود و گفت: این اقدام جنابعالی الحمد الله بازتاب فوق العاده و بسیار مثبتی داشت.

 وی در ادامه به موضوع مهم جهاد تبیین و برشمردن خدمات ارزنده دولت در منطقه پرداخت و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته جلسات مستمری با موضوع جهاد تببین در شهرستان برنامه ریزی شده است و امیدواریم با حضور حاج ماموستا قادری در این نشست ها میزان اثر بخشی آن چند برابر شود.

 حیدری جهاد تببین را یک ضرورت امروز کشور دانست و گفت : الحمدالله با تلاشهای صورت گرفته دولت محترم شهید رئیسی اقدامات ارزنده ای انجام شده است که در تبیین و تشریح این اقدامات لازم و ضروری است.

 وی پایان بخش سخنان اش با اشاره به اصل بی طرفی عوامل اجرایی انتخابات پرداخت و گفت: ما تمام تلاشمان این است که ضمن برگزاری یک انتخابات سالم و رعایت بی‌طرفی بتوانیم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

 در این دیدار سایر حاضرین ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد اقامه نماز جمعه حاج  ماموستا در پاوه برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی کردند.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا