+ 0 -
ADA



اولين جلسه ستاد احياي زكات شهرستان پاوه با حضور فرماندار،امام جمعه واعضاي اين ستاددر سالن جلسات فرمانداري برگزار شد به رياست ماموستا ملا قادرقادري امام جمعه پاوه برگزارشد


اولين جلسه ستاد احياي زكات شهرستان پاوه برگزارشد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه : در اين جلسه امام جمعه پاوه با تشريح جايگاه زكات در دين گفت زکات از واجبات مهم جامعه امروز است که می تواند با اجرای صحیح این امر بسیاری از مشکلات افراد نیازمند و جامعه را برطرف کرد. 

ماموستا ملا قادرقادري توجه به كميت را در جمع آوري زكات حائز اهميت دانست وگفت در جمع آوري زكات مسائل مهمي همچون عدم وجود زمين كشاورزي در شهرستان پاوه وصرف وتوزيع آن طبق فقه امام شافعي مورد توجه قرارگيرد . 

در ادامه فرماندارپاوه با بیان لزوم برنامه ریزی جهت این امر مهم گفت تشکیل کمیته هایی به منظور فعال ساختن بحث زکات در شهرستان می تواند تاثیر به سزایی در این مسئله داشته باشد.

ايده پور افزود بايد  گزارش و عملکرد دستگاه متولی مصرف زکات از نحوه هزینه کرد دریافت زکات و همچنین آثار و برکاتی که در سطح جامعه و در زندگی فردی و اجتماعی مردم داشته است، به خوبی بیان شود تا دیگران نیز به پرداخت زکات تشویق گردند. 

در ادامه انفرادي رئيس كميته امداد حضرت امام (ره) ودبير ستاد زكات شهرستان گفت در سال گذشته 7 ميليارد و 260 ميليون ريال زكات شامل زكات مال التجاره وزكات فطريه بوده است . 

 



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا