+ 0 -
ADA



امسال ٣١ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است


دستگاه های اجرایی مهلت زمان مناسبی برای متقاضیانی که پرونده وام خود را تکمیل نکرده اند در نظر بگیرند و در صورت عدم تکمیل در زمان مقرر از طرف متقاضی افراد واجد شرایط دیگری را جایگزین نمایند.

 

برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان پاوه به ریاست دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه

 

 فرماندار پاوه در کارگروه اشتغال:

 امسال ٣١ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

 فرماندار شهرستان پاوه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: درسال١٤٠١ از محل اعتبارات طرح های  تبصره ١٦،  ١٨ و سرمایه کار؛با ٢٦٧ طرح در مجموع سی و یک میلیارد و پنجاه ویک میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

 اردشیر رستمی با تاکید بر انجام تعهدات اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی و حمایتی و ثبت آنها در سامانه رصد افزود:جلسات کارشناسی برای تسهیل در پرداخت طرح هایی که در مرحله پرداخت با مشکل مواجه شده اند تشکیل شود.

 وی گفت: دستگاه های اجرایی مهلت زمان مناسبی برای متقاضیانی که پرونده وام خود را تکمیل نکرده اند در نظر بگیرند و در صورت عدم تکمیل در زمان مقرر از طرف متقاضی افراد واجد شرایط دیگری را جایگزین نمایند.


 دکتر رستمی با اشاره به اهمیت آشنایی مردم با خدمات دولت و حمایت دولت از طرح های اشتغالزایی گفت: دستگاه های اجرایی و حمایتی طرح های اشتغال زایی و شرایط ارائه این خدمات را از طریق سایت های محلی برای آگاهی مردم اطلاع رسانی نمایند.

 وی در پایان از آقای یوسفی پور رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان به جهت همراهی کامل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و همچنین از آقای شیخ الملوک رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان به سبب انجام تعهدات اشتغال تشکر و قدرانی نمود.



فرماندار
اوقات شرعی
آب و هوا