نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه:

همه در ترویج ازدواج و رشد جوانی جمعیت کرمانشاه وظیفه داریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه گفت: همه ما در ترویج ازدواج و رشد جوانی جمعیت کرمنشاه وظیفه داریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، موسی پورحشمتی در جلسه ستاد ساماندهی جوانی جمعیت شهرستان کرمانشاه که با حضور جمعی از اعضای این ستاد و مسئولان متولی در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیشبرد اهداف جوانی جمعیت و افزایش تعداد فرزندآوری در سطح جامعه حائز اهمیت و نیازمند برنامه ریزی اصولی است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه رشد جوانی جمعیت در سطح جامعه ما روند معکوس گرفته و سبب شده تا ایران ما جزو کشورهایی قرار بگیرد که طبق آمار مرکز بهداشت رو به سوی پیری است، لذا باید با تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری به همراه ترویج زندگی سالم و تربیت دینی از آسیب های احتمالی و فرسودگی جامعه پیشگیری شود. 

این مسئول با اشاره به تصویب اصل 58 قانون اساسی مبنی بر جوانی جمعیت که در 71 بند و حدود 81 تبصره در مجلس است، یادآور شد: مجری این اصل در واقع دولت و نظارت با مجلس می باشد و در بحث جوانی جمعیت، اما همه ما مسئولیت داریم و باید زمینه را برای رشد جمعیت و جامعه هدف مهیا کنیم. 

گفتنی است، در این جلسه مسئولان ذیربط به بحث و تبادل نظر پرداختند و موضوعاتی از رصد وضعیت روز جوانی جمعیت استان و کنترل آن، ترویج ازدواج، تشکیل کارگروه آموزشی در این زمینه، اهدای تسهیلات لازم به جوانان، درمان ناباروری، تشویق جمعیت به تحکیم بنیاد خانواده و فرزندآوری، ارائه راهکار مناسب در ترقیب جوانان به تشکیل خانواده با استفاده از ابزارهای فرهنگی و... مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا