نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

مردم کرمانشاه همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه خوشحالم که توفیق خدمتگزاری به مردم کرمانشاه نصیبم شده است گفت: مردم کرمانشاه همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، محمدرضا آمویی در دیدار سردار علی‌اکبر جاویدان با وی اظهار داشت: مردم کرمانشاه مردمانی مومن، نجیب، ولایی و انقلابی هستند که سالهاست با وجود مشکلات و دسیسه‌های دشمنان پای نظام و انقلاب اسلامی مانده و به خوبی از آن حراست و پاسداری کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: در چنین شرایطی خدمت به مردم و گشودن گره‌ای از مشکلاتشان را وظیفه خود دانسته و امروز که فرصت خدمت به آنها در سنگر فرمانداری نصیبم شده است، آن را قدر دانسته و تلاش می‌کنم خادم خوبی برای مردم باشم.

آمویی تاکید کرد: با خدای خود نیز عهد بسته‌ام که شانی به جر شان خدمتگزاری مردم برای خود قائل نباشم و شبانه روز تلاش کنم تا شرایط زندگی مردم کرمانشاه ارتقاء پیدا کند، موضوعی که با کمک همکارانم در مجموعه فرمانداری و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: در فرمانداری به روی همه مردم باز است و برای دیدار و ملاقات با آنها تنها قائل به دیدارهای هفتگی در روزهای دوشنبه نیستم، شهروندان هر زمانی که نیاز به ملاقات داشتند می‌توانند به فرمانداری مراجعه کرده و مطمئن باشند کارشان با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

آمویی با بیان اینکه به مشاوره‌های فرماندهی انتظامی استان و دیگر مسئولان برای خدمت به مردم نیاز دارم گفت: امیدوارم همه دست در دست هم بتوانیم قدمی برای رفاه، آسایش و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم برداریم.



اوقات شرعی
آب و هوا