نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

فرماندار کرمانشاه مطرح کرد

لزوم اقدامات پیشگیرانه در وقوع آتش سوزی اراضی طبیعی در کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه از لزوم اقدامات پیشگیرانه در وقوع آتش سوزی اراضی طبیعی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، محمدرضا آمویی در جلسه ستاد هماهنگی، پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، که امروز با حضور جمعی از اعضا ستاد در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تلاش و حضور به موقع اعضا ستاد در حوزه مدیریت بحران و اطفای حریق در بخش‌های شهرستان طی تابستان سال قبل به ویژه در بیلوار و بخش مرکزی ستودنی بود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: امسال نیز از ظرفیت‌های موجود منابع طبیعی، جهادکشاورزی، محیط زیست، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، بخشداری‌ها و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استفاده شود. 

وی با تاکید بر اینکه از کارشناسان حوزه‌های مختلف در این زمینه و تامین و تجهیز دمنده ها و آتشکوب‌ها در بخش ها به کار گرفته شود، افزود: اقدامات پیشگیرانه از وقوع آتش سوزی، تیغه زنی حاشیه راه های برون شهری، استفاده از ظرفیت و امکانات حوزه‌های مختلف الزامی است.

آمویی ضمن قدردانی از خدمات رسانی به موقع دستگاه‌ها به ویژه نیروهای آتشنشانی بر آمادگی پایگاه های امدادرسان، رصد گزارشات هواشناسی و اطلاع رسانی به کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و گفت: عرصه منابع طبیعی جزو سرمایه ملی کشور است و باید برای حفظ و انتقال آن به نسل های آتی کوشا باشیم.



اوقات شرعی
آب و هوا