نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

فرماندار کرمانشاه مطرح کرد

اهمیت حضور پرشور فعالان حوزه ورزش کرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری


فرماندار کرمانشاه گفت: با تاکید رهبر انقلاب و جامعه مخاطبان گسترده فعالان حوزه ورزش و جوانان، انتظار می رود در راستای جهاد تبیین در افزایش مشارکت مَردم، شاهد حضور پرشور جوانان در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه در جمع مسئولان هیأت های ورزشی و امور جوانان استان، گفت: باحادثه غمبار شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانشان، ناگزیر به اجرای اصل ۱۳۱ قانون اساسی شده ایم ، که در این برهه دردناکترین اصل قانون اساسی است.

با اعلام شاخص ها از جانب مقام معظم رهبری، خدمات دولت و شهدای خدمت، سطح توقع مَردم از رئیس جمهور بعدی بالا رفته که با مشارکت حداکثری مَردم و رأى بالای منتخب مَردم، پشتوانه اجرایی دولت هم افزایش خواهد یافت.

حضور مَردم قوام بخش و اطمینان بخش مدیریت کلان کشور در حوزه های مختلف خواهد بود که حفظ دستاوردها، بازدارندگی تهدید ها، حمایت از مقاومت و تاثیرگذاری بر جوامع بین المللی از جمله ثمرات آن است.

با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و جامعه مخاطبان گسترده شما فعالان حوزه ورزش و جوانان، انتظار می رود در راستای جهاد تبیین در افزایش مشارکت مَردم، شاهد حضور پرشور جوانان در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

محمدرضا آمویی در پایان با اشاره به رقم خوردن سرنوشت کشور به دست مَردم، گفت: ما باهر سلیقه ای تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و برای برافراشته نگهداشتن آن موظفیم در رأى گیری شرکت کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا