نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه خبر داد

اجرای ۸۲۲ طرح اشتغالزایی با تحقق ۱۰۴ درصدی تعهد در کرمانشاه


معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری کرمانشاه گفت: ۸۲۲ طرح مشاغل خانگی در این شهرستان به ثبت رسیده و برای ۷۸۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

به روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه ، شهاب الدین شفیعی امروز در اولین کارگروه شهرستان کرمانشاه که امروز در جلسه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، همزمان با تبریک پیشاپیش عیدسعیدفطر و بیان شعار سال "جهش با مشارکت مردم"، اظهار داشت: : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا امروز ۸۲۲ خانه با اعتبار ۹۳۲ هزار و ۸۳۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی مدیر کرمانشاه ادامه داد: تعداد ایجاد شده در شهرستان کرمانشاه بر اساس سامانه رصد بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۳ نفر ایجاد شده است.

وی بیان: بر اساس آمار سامانه رصد (ثبت ایجاد دستگاه های اجرایی) در این بیش از 104 درصد از شهرستان های خود در منطقه عمل کردند.

معاون کارگروه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه توسط ۲۹ دستگاه اجرایی ایجاد شده است، گفت: اکثر اعضای مربوط به صنعت و معدن با رقم ۴ هزار و ۵۱۷ نفر و سپس کمیته امداد با ارقام ۲ هزار و ۲۹۲ نفر و بهزیستی با یک هزار نفر است. . و ۱۵۴ نفر می‌باشد.

این مسئول با اشاره به منابع پرداختی از بانک در پرداخت تسهیلات به خدمات اختصاصی ارائه شده می‌دهد، افزود: در شهرستان کرمانشاه تا امروز از محل اعتبارات جز ۴ بند ب، ۱۸ سال ۱۴۰۲ از مبلغ سرمایه ۴۳۷ میلیارد تومانی کمیته امداد امام عامل را ثبت کنید. . خمینی(ره) در پروژه ساخت مدجویان این مصوبه ۳۱۵ میلیارد تومان جذب و پرداخت شده است.

شفیعی ضمن قدردانی از بانک‌های مورد عامل و واحد از دستگاه‌های اجرایی که ویژگی‌های خوبی با مددجویان و استفاده از دستگاه‌ها هستند، عنوان می‌کند: در کارهای خانگی برخی از کارهای اجرایی از جمله میراث، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد در رسته‌های مختلف تولیدی. فعالیت خوبی انجام شده است.

وی گفت: در رسته های صنایع دستی شامل البسه محلی، گیوه دوزی، گلیم بافی، سراجی سنتی (چرم دوزی)، احجام چوبی ایجاد شده، افزود: رسته تولیدات کشاورزی نیز فعالیت های دامپروری و شیلات شامل پرورش دام و طیور، پرورش آبزیان. ، تولیدات قارچی خوراکی، بسته بندی گیاهان دارویی، بسته بندی محصولات باغی و... محیط زیست است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان ایجاد ساختمان در راسته فعالیت های تولیدی (صنعت و خدمات) شامل: قالیبافی، خیاطی، مونتاژ کار لوازم الکترونیکی، مبل سازی، عروسک سازی و... اشاره و بیان کرد: در راستا فعالیت های فرهنگی و. همچنین کارهای هنری از گونه های تصویرگری، هنری، گرافیست، طراحی دکوراسیون داخلی، برنامه نویسی نرم افزاری و... فضای خلاقی داشته‌ایم. 

وی از آمار گزارش گزارشات جز ۳ بند، ثبت ۱۸ قانون بودجه تا ۱۸۱۰۳ در زمینه طرح‌زایی خبر داد و گفت: از مجموع چهار هزار و ۱۵۸ طرح نام در سامانه شماره ۲ هزار و ۸۰۴ طرح با اعتبار سه هزار ثبت شده است. و 998 میلیارد ریال و پروژه پیش بینی شده هزار و 139 نفر به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد 89 طرح با اعتبار یک هزار و 118 میلیارد ریال در زمینه 831 نفر پرداخت شده است.

معاونت توسعه و برنامه‌ریزی بینی استانی کرمانشاه: از محلات بند الف یادداشت ۱۸ قانون بودجه در شهرستان کرمانشاه ۳۰ طرح پیش‌بینی شده است. ۲۵۰ ریال و با مجموع ۷۶ نفر این هزینه پرداخت شده است.

رضا طاهری نیز در این جلسه به گزارش آخرین وضعیت ایجاد شده توسط کمیته امداد و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل شهرستان کرمانشاه پرداخت و گفت: بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اعضای جزء ۴۱۱۱۰۰ میلیون تومان سرمایه استان محقق شده است. که‌های دالاهو، پاوه، گیلانغرب، روانسر، قصرشیرین، کرمانشاه و... شهرستان‌های کارآفرینی را بیشتر می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان کرمانشاه از بانک‌های خواست امام تا پایان فروردین یا اردیبهشت در استفاده از منابع شغلی وارد عمل می‌شوند، تا باتوجه به اهمیت ویژه‌ای مطالبه‌گری جدی در موارد قابل قبول در سطوح کشور در خصوص ویژگی‌های خاص. باید انجام شود. پروژه زایی کسب و کار خود را در جامعه عمل بپوشانیم.



اوقات شرعی
آب و هوا