+ 0 -
ADA



گردهمایی دهیاران بخش مرکزی جوانرود برگزارشد

گردهمایی دهیاران بخش مرکزی شهرستان جوانرود با حضور یوسفی فرماندارجوانرود وحسینی حراست مرکز درفرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندارجوانرود نقش مهم و جایگاه   دهیاران در توسعه همهجانبه روستاها را تأیید کرد و گفت: دهیاران   به عنوان متولی امور روستا در حوزههای مختلف نقش غیرقابل اجتناب در توسعه همهجانبه دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود، یوسفی با تاکید رستگار بر ضرورت تعامل وهماهنگی   دهیاران با مردم در و مسئولان افزود: استفاده ازاین ظرفیت ها علاوه بر تسریع در روند اجرای امور ، زمینه رضایتمندی مردم را نیز فراهم می کند.

وی با در نظر گرفتن   روستاها از اولویت های دولت، اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی مردم روستائیان از جمله مهمترین برنامه های دولت در روستا هاست که دهیاران با همکاری و همکاری می توانند سرعت دسترسی به این اهداف را افزایش دهند دادن.

قائم مقام وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت گردشگری و توسعه گردشگری در روستاها گفت:   دهیاران   با معرفی روستاها در قالب بوم گردی به توسعه گردشگری کمک می کنند..

بخشدار مرکزی جوانرود نیز گفت: پیشرفت و م، توسعه روستاها نیازمند تلاش مضاعف دهیاران   است.

مشهد حسینی با تاکید بر تعامل دهیاران   با دستگاه های اجرایی شهرستان افزود:   توسعه و عمران روستاها در گرو تعامل و هماهنگی دهیاران و دستگاه های اجرایی است که باید این مهم را تقویت کرد.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود