+ 0 -
ADA



کارمندان نمونه شهرستان جوانرودتجلیل شدند

 

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت کارمندان نمونه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان جوانرود روز تجلیل شدند.

فرماندار جوانرود با گرامیداشت هفته دولت گفت: روز کارمند، روزی است که از خدمات و زحمات قشری قدردانی می‌شود که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به هم وطنان خود گام برداشته و تلاش می‌کنند. 

مهندس سعدی نقشبندی افزود:: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت صادقانه و حسن رفتار با مراجعه‌کنندگان، باید در اولویت کاری مدیران و کارکنان زحمت‌کش دستگاه‌های اداری و نهادها باشد.

وی با بیان ویژگی های کارمند نمونه اظهارداشت : نظم و انظباط ، تکریم ارباب رجوع ، تعهد و تخصص ، سعه صدر، گشاده رویی ، کاربلد بودن ، عدل و انصاف  امانتداری و حفظ اسرار تنها بخشی از ویژگی های کارمندان نمونه است.

فرماندار جوانرودبا بیان اینکه همه کارمندان نمونه هستند خاطرنشان کرد : همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید خدمتگزاران صادق برای مردم باشیم و با نگاه متعهدانه و مسئولیت پذیر ی برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم .

نقشبندی با اشاره به اینکه احساس مسوولیت و ارائه خدمات صادقانه باید در اولویت کارمندان قرار گیرد  افزود: باید تلاش کرد تا در دوران خدمت به مردم نامی نیک از ما در جامعه بماند.

 وی یادآورشد: مسوولان نیز باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که با قبول مسوولیت در برابر مردم و وظیفه‌ای که برعهده گرفته‌اند، باید پاسخگو باشند و هر آنچه را که در توان دارند، برای خدمت رسانی به مردم انجام دهند.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود