+ 0 -
ADA



همایش روحانیون مناطق زلزله زده اورامانات در جوانرود برگزارشد


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، همایش روحانیون وطلاب زلزله زده منطقه اورامات با حضوراستاندارکرمانشاه در سالن اجتماعات کتابخانه محمد رسول الله (ص) شهرستان جوانرود برگزارشد.

امام جمعه جوانرود در این همایش با تقدیر از زحمات و تلاش های استاندارکرمانشاه گفت :  استاندارکرمانشاه با روحیه جهادی زحمات زیادی در مناطق زلزله زده کشیده ومی کشند که جای قدردانی دارد.

ماموستا ملا احمدفخری از توجه ویژه مهندس بازوند استاندارکرمانشاه در رابطه با روحانیون و مسئله فرهنگی و اجتماعی قدردانی کرد.

فرماندارجوانرود نیز با تقدیر اززحمات مهندس بازوند استاندارکرمانشاه گفت : زلزله آبان ماه سال گذشته که در جغرافیای وسیعی از استان کرمانشاه رخ داد بحران عظیمی بود که اگر مدیریت صحیح و جهادی مهندسن بازوند استاندار محترم کرمانشاه  و همراهی و حمایت تمام ملت شریف ایران وبالاخص ائمه محترم جمعه و جماعات و پیگیرهای نماینده محترم مجلس نبود به یک بحران تبدیل می شد.

رستگاریوسفی افزود: حضور جدی و فعال مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در مناطق زلزله زده وتشکیل جلسات مستمرشورای هماهنگی مدیریت بحران و متعاقب آن  ستاد بازسازی  مناطق زلزله زده  ، بازدید های میدانی و دیداربی واسطه با زلزله زدگان وعینیت بخشیدن  به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برتهدید زلزله به فرصت تنها گوشه ای از اقدامات و تلاش های بی  وقفه ی استاندارکرمانشاه بود.

وی اظهارداشت : 69 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره ( احداثی ، معیشتی ، بلاعوض ، تعمیری به زلزله زدگان شهرستان جوانرود پرداخت شده است و 58 هزارو 720 کیسه سیمان نیزتحویل زلزله زدگان گردیده است.

امام جمعه پاوه هم با تقدیر از مهندس بازوند استاندارکرمانشاه گفت : الحق و الانصاف کمترین مسئولی مانند مهندس باروند بوده که با روحانیون همراه بوده ودر زلزله آبان ماه 96 نیز وجود ایشان نعمتی برای استان کرمانشاه بود.

ماموستا ملا قادر قادری  به نقش روحانیون منطقه اورامانات در دفاع  از اسلام و انقلاب اشاره و افزود: در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی روحانیون این منطقه علیرغم همه ی هجمه های ملی گرایان ، تندرو ها و ... همراه نظام بوده وهستند و در برابر جنایات داعش نیز با عقلانیت مبارزه کرده اند.

نماینده مردم  اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات مهندس  بازوند استاندارکرمانشاه گفت : تلاش های استاندار کرمانشاه  در حوزه های مختلف  به ویژه درزمان زلزله آبان ماه سال گذشته قابل تقدیر است.

شهاب نادری به نقش روحانیون در جبهه های فرهنگی اشاره کرد و افزود:   روحانیون ما علیرغم همه مشکلاتی که داشته ودارند مدافعانی برای اسلام و انقلاب بوده و هستند وامروز بیش از هرزمان دیگری  به ارشاد و راهنمایی های روحانیون نیازداریم .



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود