+ 0 -
ADA



هشت سال دفاع مقدس فرصت یادآوری شکست قدرت پوشالی سلطه گران است

فرماندارجوانرودبا اشاره به مقاومت ملت ایران با دست خالی در برابرزورگویان جهان در دوران دفاع مقدس گفتهشت سال دفاع فرصت یادآوری شکست قدرت پوشالی سلط گران است.

مهندس سعدی نقشبندی در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرودافزود: خصوصیات بارز ملت ایران موجب شدکه تهدیدهای دوران دفاع مقدس به یک فرصت برای ملت ایران تبدیل شود.

وی بر ضرورت موقعیت شناسی و پاسخگویی به لحظه نیازتاکیدکردو اظهارداشت: مسئولان بایستی به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار جوانروددرادامه به مصوبات سفرریاست جمهوری اشاره کردوگفت:ازاین مصوبات 66پروژه به صورت استانی تعریف شده که  نیاز است مدیران دستگاههای اجرایی با پیگیرهای مستمرسهم بیشتری ازاین اعتبارات را برای شهرستان جذب کنند.

نقشبندی به تعهد و تفاهمنامه  رشد 7 درصدی توسعه اقتصادی استان اشاره کردوافزود: برای تحقق این میزان رشداقتصادی  در شهرستان جوانرود نیاز به توسعه و حل مشکلات شهرک صنعتی داریم ودراین راستا اقدامات  اقداماتی خوبی انجام گرفته که با برطرف شدن دو مشکل جاده دسترسی و انتقال آب آن که 14 میلیارد تومان به آن اختصاص داده ایم  می توان شاهد توسعه  صنعتی و اقتصادی در این شهرستان باشیم.

پیگیری اعتبارات  پروژه ها از محل تملک دارایی ها ، تامین زمین برای نهضت ملی مسکن ، صرفه جویی در مصرف آب ، خود حفاظتی از اموال ادارات و نهادها وپروژه مهر از دیگر مواردی بود که فرماندارجوانرودبرانجام آن تاکیدکر



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود