+ 0 -
ADA



نشست توجیهی نمایندگان فرماندار برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود؛ جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان جوانرود درسالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان جوانرود در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا و سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان جوانرود که در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی گفت: مهم ترین مسئولیت درهرصندوق با نمایندگان فرماندار بوده و این نمایندگان بدور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود جامه عمل بپوشانند.

رستگار یوسفی’ افزود: تشریح مسئولیت و اقدامات نمایندگان فرماندار در کتابچه ویژه انتخابات ذکر شده و از همه نمایندگان فرماندار درخواست دارم این کتابچه را با دقت مطالعه نمایند تا در روز اخذ رای مشکلی برای شعب پیش نیاید.

وی تصریح کرد: نماینده فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

در پایان جلسه معاونت محترم سیاسی فرماندار  توضیحات لازم و مبسوط را در خصوص انتخابات و چگونگی تکمیل صورتجلسات ارائه کردند.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود