+ 0 -
ADA

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود: دشمن با جنگ رسانه به دنبال انحراف افکار عمومی است

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین همدانی در جوانرود برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود  گفـت : مردم امروز باید مراقب جنگ رسانه ای دشمنان باشند زیرا دشمن در صدد تحریک احساسات مردم است.

سرهنگ بهرام میرزایی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین همدانی که درحسینه تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرودبرگزارشدافزود:  جهاد تبیین  فریضه ای برای مقابله با جنگ روانی دشمن است ودراین راستا همه ماباید به وظیفه خودعمل کنیم.

 وی با بیان اینکه جنگ رسانه بسی خطرناکتراز جنگ نظامی است اظهارداشت:  بنابراین باید با جهاد تبیین واقعیت ها را برای مردم بازگوکرد.

فرمانده سپا ناحیه جوانرود به بصیرت و هوشیاری مردم جوانرود در نارامی های اخیر اشاره کردویادآورشد:  مردم جوانرود  دراین نا آرامی ها با بصیرت خود توطئه های دشمنان نقش برآب کردند.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز به رشادت ها و از خود گذشتگی مردم منطقه اورانات در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کردوگفت:  بنده رزمندگی را ازاین مردم یاد گرفتم.

سردار مهدی ظفری  افزود: رشاد ها و از خودگذشتگی مردم این مرزبوم  فراموش نشدنی است.

وی به ابعاد شخصیتی شهید حسین همدانی اشاره کردو اظهارداشت: انچه که از شخصیت شهید همدانی برداشت می کنیم این است که ایشان صرفا فرمانده نظامی نبودند بلکه ویژگی بارزشان  آن شهید را  محبوب دلها کرده است.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود