+ 0 -
ADA



فرماندار جوانرود: همراهی مردم و مسوولان برای پیشگیری از ویروس کرونا مثال‌زدنی است

فرماندار جوانرود با تقدیرازهمراهی وهمدلی مردم ومسئولان درراستای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: همراهی وهمدلی خوب مردم و مسئولان این شهرستان در راستای پیشگیری ومقابله با شیوع ویروس کرونا مثال زدنی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگاریوسفی درجلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: مردم به ویژه اصناف و بازاریان فهیم واگاه این  شهرستان در راستای تصمیم ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس شهرستان جوانرود با تعطیلی بازار وهمکاری با مسئولان شعور و معرفت بالای خودرا به نمایش گذاشتند.

وی برضرورت تنظیم بازار درآستانه ماه مبارک رمضان وشرایط کنونی جامعه تاکید واظهارداشت : باید تلاش کرد که دراین شرایط سخت معیشتی ناشی از تعطیلی برخی کسب‌وکارها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مردم به‌موقع نیازهای خود را برآورده و کالاهای موردنیاز را با قیمت مناسب تأمین کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: ادارات عضو ستاد تنظیم بازار باید با نظارت دقیق بر توزیع و فروش مایحتاج شهروندان، از فشار بر مردم در ایام ماه مبارک رمضان جلوگیری کرده و اجازه ندهند تا برای تأمین مایحتاج مردم، مشکلی به وجود آید.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان جوانرود نیز گفت: در راستای کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم  کمبودی وجود ندارد.

 مهدی رحمانی به توزیع  مایحتاج عمومی مردم اشاره کرد و افزود: قبل از سال جدید 12 تن برنج ، دو تن گوشت منجمدو بیش از دو تن شکر و میوه آخر سال در راستای تنظیم بازار دراین شهرستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته در سطح شهرستان از روزهای پایانی سال تاکنون، مشکل خاصی درخصوص تأمین مایحتاج ضروری مردم وجود نداشته و ازاین ‌پس نیز با همکاری دستگاه‌های مسئول و مردم، هیچ مشکلی در بازار و اقلام موردنیاز آنان وجود نخواهد داشت.

 



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود