+ 0 -
ADA



فرماندار جوانرود: مقابله با ویروس کرونا به همراهی مردم نیاز دارد

فرماندار جوانرود با بیان اینکه مردم باید خطرات جبران ناپذیر ویروس کرونا را جدی بگیرند، گفت: اگر همکاری و همراهی مردم بیشتر باشد می‌توان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگار یوسفی در جلسه ستاد کرونا افزود: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی گسترده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسوولان، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها و برغم گذشت بیش از ۱۶ ماه از شیوع کرونا در کشورمان، مردم هنوز خطرات این بیماری منحوس را جدی نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه استقبال شهروندان جوانرود از واکسن کرونا کمتر از انتظار است، اظهار داشت: دلیل احتمالی این امر، باورهای غلط مبنی بر بی فایده و بی اثر بودن واکسن و یا عوارض ناشی از آن است.

فرماندار جوانرود تاکید کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان شان را فراهم کنند.

یوسفی یادآور شد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا برای افراد ۷۰ سال به بالا در این شهرستان فراهم شده و مردم باید از این نعمت در راستای سلامت جامعه استفاده کنند.

 

مدیرشبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با اشاره به شیوع دوباره کووید ۱۹ در برخی مناطق کشور و استان کرمانشاه گفت: مردم بویژه شهروندان باید نسبت به هشدارها در خصوص پیک پنجم کرونا آگاه بوده و در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

دکتر مولود حسینی با بیان اینکه روند این بیماری از نوع جهش یافته دلتا در حال افزایش است، افزود: نیاز است تدابیر لازم اندیشیده شود و خود رای برای مقابله با پیک پنجم آماده کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هفت نفر از اهالی این شهرستان در مراکز درمانی بستری و تحت درمان هستند که یک نفر از این افراد اهل شهرستان پاوه و ۶ نفر دیگر ساکن جوانرود هستند که متاسفانه حال ۲ بیمار وخیم است.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود