+ 0 -
ADA



فرماندار جوانرود: فرهنگ ایثارو شهادت در جامعه نهادینه شود


فرماندار جوانرود با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ ایثارو شهادت گفت : فرهنگ ایثارو شهادت باید به خوبی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگاریوسفی روز دوشنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان جوانرود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی جامعه ما مدیون فرهنگ ایثارو شهادت است افزود: اين فرهنگ بايد حفظ و به نسل هاي بعدي منتقل شود.

وی اظهارداشت : فرهنگ ایثار و شهادت قدرت بازدارنده کشور درمقابل متجاوزان است و تا زمانی که این فرهنگ در کشور طنین‌انداز است، دسیسه ها و نقشه های دشمنان بی اثر خواهد بود و هیچ کشوری جرات ندارد کوچکترین تعرضی به خاک ایران داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت : ایران اسلامی همواره در معرض تهدید و توطئه های دشمنان است و از این رو حركت در مسیر آرمان های شهدا نقشه های بدخواهان علیه نظام  را خنثی خواهد كرد.

سرهنگ بهرام میرزایی افزود:تا زمانیکه بتوانیم روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در میان اقشار مختلف مردم حفظ کنیم، قدرت بازدارندگی نظام در مقابل تهدیدات دشمنان این نظام وانقلاب حفظ خواهد شد.

وی اظهارداشت : فاصله گرفتن از مسیر شهدا یك آفت بزرگ برای نظام اسلامی است و از این رو همه وظیفه دارند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت طلبی و انتقال ارزش های شهدا در جامعه تلاش كنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود هم گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در لایه های مختلف جامعه نهادینه شود، معضلات و مشکلات کشور به شدت کاهش می یابد.

سید یوب زارعی افزود: شهدا با گذشتن از تمام هستی و تعلقات دنیوی خود به لقاء پروردگار نائل آمدند و امروز ارمغان رشادت های آنان برای ما استقلال و اقتدار در دنیاست.

وی اظهار داشت : غبار روبی مزار شهدا ، دیدار وسرکشی از خانواده معظم شهدا وایثارگران ، برگزاری یادواره شهدا و...از مهمترین شهرستان جوانرود در گرامیداشت روز شهید است .

شهرستان جوانرود  344 شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود