+ 0 -
ADA



فرماندار جوانرود: دولت سیزدهم به دنبال بهبود معشیت مردم است

فرماندار جوانرود با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است، گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از ضرورت‌های کشور، جراحی بزرگ اقتصادی و اقدام مثبت و ارزشمند دولت سیزدهم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود، «رستگار یوسفی» روز شنبه در جلسه تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان جوانرود، مردمی‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها را نمادی از شجاعت دولت سیزدهم برشمرد و افزود:مردمی سازی و پرداخت عادلانه یارانه بر رونق تولید و اشتغال هم تأثیر مثبت خواهد گذاشت و در آینده شاهد تحقق این مهم خواهیم بود

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است اظهار داشت: توزیع عادلانه یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

فرماندار جوانرود با تاکید بر اینکه مردم در زمینه تامین، توزیع و نظارت کافی نگرانی نداشته باشند، گفت: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

یوسفی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب کالاهای اعلام شده، پذیرفتنی نیست، افزود: به اندازه کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در شهرستان موجود است و در تامین کالاهای پرمصرف هم مشکلی نیست بنابراین باید توزیع مناسب و نظارت کافی بر بازارمد نظر باشد.

وی با بیان اینکه همه باید در اجرای این طرح به دولت کمک کنیم، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال ماموریت‌های بزرگی رابا همراهی و بصیرت مردم شریف با موفقیت پشت سر گذاشته و در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز سربلند بیرون خواهد آمد و شاهد تحقق حداکثری عدالت خواهیم بود.

  وی با بیان اینکه همه باید در اجرای این طرح به دولت کمک کنند، ذکر می شود: نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال ماموریت های بزرگی رابا همراهی و بصیرت مردم شریف با موفقیت پشت سر گذاشته و در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها نیز سربلند بیرون خواهند آمد و خواهند بود. ریاضی قضاوت بود.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود