+ 0 -
ADA



فرماندار جوانرود: به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیلی بازارچه جوانرود امری ضروری است

فرماندارجوانرود با تقدیر از همراهی مردم و مسئولان برای پیشگیری بیماری کرونا ویروس گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس تعطیلی بازارچه این شهرستان امری ضروری است.

رستگاریوسفی عصرروز جمعه در جلسه فوق العاده مبارزه با بیماری کرونا ویروس که با حضور مسئولان و جمعی از روحانیون در شبکه بهداشت ودرمان جوانرود برگزارشد، افزود: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس مراسمات دینی و مذهبی ، وتجمع های غیر ضروی دراین شهرستان تعطیل شده است.

وی اظهار داشت : بیشتر قهوه خانه هاه ، رستوران ها ، قلیان سراها ، سویت ها و مهمانسراهای ادارات و نهادها تعطلیل شده اند.

یوسفی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه کرونا ویروس بیماری ناشناخته و هرروز چهره خاصی از خود نشان می دهد لازم است روحانیون و امامان جمعه و جماعات اهمیت موضوع را برای مردم بیشتر تشریح کنند.

وی یاد آورشد : تنها راه پیشگیری ازاین بیماری درخانه ماندن و رعایت موارد بهداشتی است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود نیز ضمن تقدیرازهمراهی مردم و مسئولان گفت : برای پیشگیری ازبیماری کرونا ویروس اقدامات چشمگیری دراین شهرستان انجام گرفته و مردم مسئولان  در این راستا سنگ تمام گذاشته اند.

  دکتر مولود حسینی افزود: مهمترین اقدامات   فرهنگ سازی ،  آموزش های چهره به چهره ، ضد عفونی خیابان ها ، تعطیلی مراسمات دینی و مذهبی ، تعطیلی اماکن عمومی ، رستوران ها ، قهوه خانه ها ، قلیان سراها و ... است.

 وی با بیان اینکه مردم نیاید به هشدارهای یهداشت ودرمان بی تفاوت باشنداظهارداشت: کرونا ویروس  بیماری ناشناخته ای است که هرروزچهره خاصی ازخود نشان می دهد واگرمردم نسبت به این بیماری  بی تفاوت باشند خطر پذیری آن در جامعه بیشترخواهد شد.

 رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به مرحله هشدار رسیده ایم  ازمردم انتظار داریم  هشدارهای بهداشت و درمان را جدی بگیرند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرودهم گفت : همکاری با شبکه بهداشت ودرمان  برای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس از اولویت های  نیروی انتظامی است که دراین راستا تمام خود را به کار گرفته ایم .

سرهنگ هوشنگ مبارکی افزود: روشنگری روحانیون برای اقناع مردم در رابطه خطرهای بیماری کرونا ویروس  ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت : ما به هشدارهای شبکه بهداشت ودرمان لبیک می گوییم.

سرهنگ ابوذر انوری با اشاره به تعطیلی مغازه های ولطمه به اقتصاد اقشار آسیب پذیرجامعه افزود: استفاده ازظرفیت خیرین برای کمک به اقشارآسیب پذیرجامعه ضروری است.

امام جمعه و شورای افتای شهرستان جوانرود نیزازتعطیلی  نمازهای جمعه و جماعات خبردادند و اعلام کردند به غیز از گفتن اذان مساجد نیز شهر جوانرود تعطیل است.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود