+ 0 -
ADA



فرماندار جوانرود از حضور پرشور وحماسی  مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد

سعدی  نقشبندی فرماندار شهرستان  جوانرودبا صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم مومن و روزه دار شهرستان  جوانروددر راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

دراین پیام آمده است:

حضور گسترده مردم مؤمن، روزه‌دار و دشمن‌شناس شهرستان  جوانرودکه همگام با مسلمانان سراسر دنیا اتحاد و هم‌دلی مثال‌زدنی خود را به رخ جهانیان کشیدند و با آرمان‌های بلند شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاقی دوباره کردند؛ شایسته بهترین درودها و ستایش‌هاست.

امروز بار دیگر طنین داد خواهی شما مردم مؤمن و افتخار آفرین، با خروش عالمگیر ملت بزرگ ایران و مسلمانان اقصی نقاط جهان در هم آمیخت و اقیانوس عظیم حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را در پهنه عالم متجلی ساخت.

اینجانب برخود لازم می دانم از حضور دشمن شکن آحاد مردم شریف و شهید پرور شهرستان  جوانرود بالاخض  حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان که با حرکتی انقلابی و نهضت حمایت از مظلومان عالم را تدام بخشیده اید تشکر و قدردانی نمایم.

بدینوسیله از همه مجریان برگزاری راهپیمایی، متولیان نظم و امنیت، همه عوامل و دست اندرکارانی که بستر لازم وشرایط مناسبی را برای خلق این حماسه عظیم آفریدند سپاسگزاری نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسالت دارم.

سعدی نقشبندی فرماندار شهرستان جوانرود



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود