+ 0 -
ADA



فرماندار جدید جوانرودمعرفی شد


امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ، اعضای شورای تامین واداری ، روحانیون و معتمدین ضمن تقدیر از خدمات رستگاریوسفی ، مهندس سعدی نقشبندی به عنوان فرماندار جدید جوانرود معرفی شد.

به گزارذش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، سرپرست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز در مرزهای ایران اسلامی مدیون شجاعت و فداکاری های حاج قاسم سلیمانی است.

پورهاشمی ضمن تبرک فرارسیدن سوم خرداد،فتح خرمشهر نقطه عطف و ماندگاری درتاریخ انقلاب اسلامی برشمردو افزود:رشادت های مردم شهرستان جوانرود ومنطقه اوراماناتبا گذشتن از جان ومال و دفاع از آب و خاک نیز همان عطف است وماندگاری در نظام جمهوری اسلامی را به ثبت رساندند.

وی به اهمیت نهادفرمانداری اشاره کرداظهارداشت :نهاد فرمانداری یک نهاد بخشی نیست بلکه فرابخشی ورسالت فرماندار در این مجموعه بسیار سنگین ،خطیر وکار آسانی نیست.

سرپرست معاون ، سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اقدام شجاعانه دولت در اجرای مردمی سازی و عادلانه یارانه ها اشاره و خاطرنشان کرد : طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها از اقدامات  بسیار مهم شجاعانه دولت  سیزدهم به شمار می‌رود که همه ما باید  قدردان این اقدام ارزشمند رییس جمهور باشیم .

وی  افزود: از دستاوردهای آن می‌توان جلوگیری از فساد، رانت وقاچاق اشاره کرد.

 سرپرست معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در اجرای این طرح اقتصادی ارزشمند دولت سیزدهم ،رسانه های وابسته به صهیونیسم و استکبارجهانی تبلیغات سوء فروانی راه انداختند و همچنان ادامه دارد اما با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه ناکام ماندند.

پورهاشمی به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری دراجرای طرح مردمی سازی و عادلانه یارانه ها اشاره کردوافزود:  در این راستا نیاز است علما وروحانیون ، نخبگان ،مسئولان و اقشارمختلف مردم با روشنگری و جهاد تبیین دولت را یاری کنند.

وی در پایان با یادآوری سوابق وخدمات ارزشمند و درخشان رستگاریوسفی یادآورشد:مهندس سعدی نقشبندی ازشخصیتی  اصیل،توانمند،باسابقه وخوشنام امیداواریم ازاین بستربا همکاری و همراهی مردم ومسئولان برای توسعه و وپیشرفت شهرستان جوانرود استفاده کند.

 

 

📆 31 اردیبهشت ماه 1401



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود