+ 0 -
ADA



فرماندارجوانرود فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری مردم درانتخابات را فراهم کنند

فرماندارجوانرود به اهمیت حضورحداکثری مردم درپای صندوق های اخذ رای اشاره کردوگفت: فرهنگیان با افزایش آگاهی و بصیرت انتخاباتی زمینه مشارکت حداکثری مردم را دراین انتخابات فراهم کنند.

رستگاریوسفی درجلسه شورای آموزش وپرورش جوانرود بابیان اینکه هرانتخابی اثراتش به خودجامعه باز می گردد افزود: همه ما درجامعه به نوعی مسئول هستیم و بایستی با اتحاد و همدلی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.

وی همچنین به اهمیت تزریق واکسن کرونا درجامعه اشاره کرد و اظهارداشت: بازگشایی مدارس مشروط به واکسیناسیون عمومی است وفرهنگیان دراین راستابایدبرای استقبال مردم ازتزریق این واکسن درجامعه فرهنگ سازی کنند.

فرماندارجوانرودبا اشاره به نقش انکار ناپذیر آموزش و پرورش درتربیت نیروی انسانی کارآمد و رشد و توسعه جامعه خاطرنشان کرد: هزینه کردن در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است.

وی یادآورشد: سرمایه گذاری درنظام آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه و پیشرفت است وهر جامعه ای برای رشد و ترقی باید در آموزش و پرورش به عنوان زیربنا سرمایه گذاری کند.

مدیرآموزش وپرورش جوانرود نیزگفت:مجموعه آموزش وپرورش وهمه فرهنگیان شهرستان تمام تلاش خودرا برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  28 خرداد به کارگرفته اند.

🔹دکترکیومرث میرزایی افزود: درراستای فرهنگ سازی برای  واکسیناسیون عمومی نیزازتمام ظرفیت ها استفاده خواهیم نمود.

وی به جابجایی مدارس درسال تحصیلی جدید اشاره واظهار داشت : با استفاده از ساماندهی وجابجایی مدارس از این ظرفیت برای کاهش تراکم نهایت استفاده را خواهیم کرد .



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود