+ 0 -
ADA



فرماندارجوانرود: دستگاههای اجرایی به تکالیف خوددر موضوع جوانی جمعیت عمل کنند

فرماندار جوانرود به ضرورت توجه به تعالی خانواده وجوانی جمعیت اشاره کردوگفت: دستگاههای اجرایی به تکالیف خود در موضوع جوانی جمعیت عمل کنند.

مهندس سعدی نقشبندی در جلسه ستادحمایت از خانواده و جوانی جمعیت افزود: جوانی نیازمندرفع موانع ، ایجادانگیزه و فرهنگ سازی در میان خانواده ها است.

وی اظهارداشت: برای دستیابی به اهداف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازمند نهضت اطلاع رسانی و بسیج همگانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم از این رو دستگاه های فرهنگی و آموزشی شهرستان در این بخش نیز فعالانه عمل کنند.

فرماندار جوانرود یادآور شد: نقاط ضعف قانون جوانی جمعیت و اشکال های موجود در اجرای آن شناسایی و به ستاد ابلاغ شود و در این زمینه لازم است جلسه های ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان به طور مرتب تشکیل شود.

امام جمعه جوانرود نیز گفت:   جوانی جمعیت باید بر مبنای مسئله اعتقادی، مومنانه و جدی دنبال شود و هدف گذاری به لحاظ اعتقادی و جریان عمومی باید به سمتی برود که کثرت جمعیت، برای خانواده‌ها فضلیت محسوب شود.

ماموستا ملا احمدفخری افزود: نگاه به مسئله جمعیت نباید نگاه اداری بلکه باید نگاه الهی و بر مبنای اعتقادی باشد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان جوانرودهم گفت: تغییرات جمعیتی یکی از مهمترین چالش های پیش رو کشورمان است؛ به همین دلیل حفظ تعادل و پویایی ساختار آن همواره مورد توجه دولت‌های گوناگون بوده و اهمیت تغییرات جمعیتی در کشور تا حدی بوده که در سال‌های اخیر پیری جمعیت در حالت کلی و به ویژه کاهش باروری نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

مهدی محمودی  افزود:  پیری جمعیت آینده هولناکی را برای جامعه رقم میزند و امیدواریم با تصویب این قانون همه دستگاه های متولی بر اساس وظایفی که برای آنها تعیین شده است برای رفع موانع پیش رو گام بردارند.

 



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود