+ 0 -
ADA



فرماندارجوانرود: جامعه در بسیاری از حوزه ها به جهاد تبیین نیاز دارد

فرماندار جوانرود در آیین اعطای احکام به بازماندگان و مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر این شهرستان که در سرسرای فرمانداری برگزارشدبر ضرورت جهاد تبیین در بسیاری از حوزه اشاره کردو گفت: فرهنگ بیمه یکی از این حوزه ها است که با ورود دهیاران ، شوراهای اسلامی و بخشداران با وجود ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد برای فرهنگ سازی و توسعه بیمه اجتماعی، روستایی و عشایر بیش از پیش تلاش کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود، وی، نقش شوراهای اسلامی،دهیاران ،بخشداران و شهرداران شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت را در راستای گسترش و پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف موثرخواند و از مسئولان مربوطه خواست تا در جلساتی که با شوراهای اسلامی و بخشداران برگزار می شود مجموعه اعضای صندوق هم حضور داشته باشند تا زمینه‌های همکاری با این صندوق بیش از پیش فراهم شود.

یوسفی با بیان اینکه دو هزار و37 خانوار روستایی و عشایر شهرستان جوانرود تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایر هستند خاطرنشان کرد: تلاش‌های خوبی دراین شهرستان انجام شده و می‌توانیم توسعه بیشتری را با همت همه همکاران شاهد باشیم.

وبر لزوم خدمات رسانی مطلوب در تمام حوزه ها به روستائیان تاکیدکردو یادآورشد: ما وظیفه داریم روستاها را برخوردار و امکانات رفاهی آنان را بهتر کنیم، تا ماندگاری روستائیان در روستاها بیشتر شود.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستایی وعشایر استان کرمانشاه نیزگفت : این صنوق بیمه گر در استان بالغ بر100 هزارخانوار بیمه شده و چهار هزار مستمری بگیر دارد که از این تعداد خانوار مستمری بگیر 37 خانوار درحوزه شهرستان جوانرودهستند.

محسن رشیدی اقدم افزود:استان کرمانشاه رتبه سوم پوشش بیمه  اجتماعی روستایی و عشایر کشوررا داردکه نشان دهنده گسترش فرهنگ بیمه ای دراین استان دارد.

وی به مزایای بیمه روستایی وعشایردر حوزه های بازنشستگی ، پیری و از کارفتادگی اشاره کردواظهارداشت : نقل و انتقال بیمه ، 70 در صد پرداختی دولت و 30 درصد بیمه شده از مهمترین مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و عشایراست.

رشیدی اقدم یادآورشد: کارگران فصلی ، معلمین قرآن و کوله بران وغیره می توانند با کمترین پرداختی از مزایای بیمه روستایی و عشایربهره مندشوند.

در ادامه احکام 37 خانوار مستمری بگیر و بازمانده بیمه اجتماعی روستایی و عشایرشهرستان جوانرود اعطا و از زحمات و تلاش های فرماندارجوانرود، بخشدارمرکزی و و احمد قبادی کارگزار بیمه اجتماعی روستایی و عشایر بخش مرکزی این شهرستان تجلیل بعمل آمد.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود