+ 0 -
ADA



روز قدس نمایش وحدت وهمبستگی جهان اسلام است

فرماندار جوانرود گفت :روز جهانی قدس نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام است که موجب تقویت بیش ازپیش روحیه اعتماد به نفس و خود باوری در بین مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگاریوسفی روز چهارشنبه درجلسه هماهنگی برنامه های راهپیمایی یوم الله روزجهانی قدس افزود: درحقیقت روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت آن است با این وصف،گرامیداشت این روز ماندگار ضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است.

وی اظهارداشت : آزادی خواهان جهان با این روحیه می توانند آرمان‌های استقلال طلبانه و آزادی بخش را دنبال کنند و با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.

فرماندار جوانرودخاطرنشان کرد: هدف از برگزاری روز جهانی قدس، زنده نگه داشتن این روز بعنوان محور وحدت جهان اسلام و معرفی جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی امت اسلامی است.

یوسفی با تاکید بر این که امسال باید روز قدس بهتر و با شکوه تری داشته باشیم، گفت: طی دو سال گذشته به واسطه بیماری کرونا مراسم روز قدس تعطیل بود ولی امسال برگزاری این مراسم با اجازه ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه است.

وی برحضور گسترده  اقشارمختلف مردم در این راهپیمایی تاکیدویادآورشد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی در شهرستان جوانرودبرگزار می شود.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود