+ 0 -
ADA

ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان 39 درصدودر شهرتجاری جوانرود 32 درصد است

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با فرماندارجوانرود

کاکایی مدیرکل تامین اجتماعی استان  کرمانشاه با حضور در  دفترفرماندارشهرستان جوانرود با  مهندس سعدی نقشبندی فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص مهمترین مسائل حوزه تامین اجتماعی گفتگو کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ضرورت افزایش پوشش بیمه تامین اجتماعی در شهرستان جوانرود اشاره کردوگفت: ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان 39 درصدودر شهرتجاری جوانرود 32 درصد است که برای افزایش ضریب پوشش بیمه ای به حمایت های فرماندارومجموعه دستگاههای اجرایی این شهرستان  نیازداریم .

کاکایی  با بیان اینکه تامین اجتماعی از سازمان‌هایی است که علاوه بر ارائه خدمات مختلف ( پرداخت مستمری، از کار افتادگی، بازنشستگی و درمانی) در حال حاضر (امروز) پشتوانه ای حمایتی برای فردا(آینده) بیمه شدگان هم می باشد، خواستار گسترش چتر بیمه ای در استان به ویژه در شهرستان جوانرودشد.

وی مهم ترین برنامه های این اداره کل را تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی همزمان با توسعه ظرفیت های خدمات غیرحضوری در جهت افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء رضایت‌مندی شرکای اجتماعی اعلام کرد.

فرماندار جوانرود نیزگفت: تامین اجتماعی یکی از ضروریات زندگی امروزی است که در همه ساختارهای حکومتی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده و موجب امنیت خاطر مردم است.

مهندس سعدی نقشبندی بر ضررت گسترش چتر بیمه ای در شهرستان جوانرود تاکید کردو افزود: افزایش پوشش بیمه  تامین اجتماعی در گرو آگاه سازی مردم از خدمات بیمه تامین اجتماعی ، همراهی و تعامل با مسئولان و اصناف مختلف و ارائه خدمات شایسته به مخاطبان  داردو دراین راستا حمایت و پیگیرهای خودبرای افزایش پوشش بیمه ای اعلام می کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود