+ 0 -
ADA



دیدارمعاون امدادونجات کشوروجمعی‌ازمسئولان این جمعیت بافرماندارجوانرود


معاون امدادو نجات کشوربه اتفاق مسئول نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال ،مدیرعامل‌جمعیت هلال احمراستان‌کرمانشاه‌ومعاونین و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان با یوسفی فرماندار محترم جوانرود دیدارواز ایشان در راستای حمایت و پشتیبانی از برنامه های جمعیت هلال در این شهرستان تقدیرکردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمكشورگفت: امروز در خدمت فرماندهی خدوم وپرتلاش رسیدیم تا تحت حمایت قرار گیرد و آنها را تحت حمایت خود قرار دهد و برنامه های جمعیت هلال و همچنین را در معرض حضور شما قرار دهد.

باقر محمدی به حادثه خیز بودن جاده های شهرستان جوانرود اشاره کردو افزود: با توجه به حادثه خیز بودن جاده های این شهرستان نیاز به توسعه امکانات امداد ونجات در این شهرستان دارد.

وی بابیان یک پایگاه امداد و نجات در شهرستان جوانرود وجود دارداظهارداشت: توسعه احداث پایگاه دیگر امداد و نجات در مناطق مرزی به ویژه در این شهرستان را ضروری می دانم  .

فرماندارجوانرودنیز ضمن تقدیرحضور معاون جمعیت هلال احمر کشورودیگر از این جمعیت در این شهرستان گفت: جمعیت هلال احمر در تمام بحران ها مانند زلزله آبان ماه 96 ، سیل و کرونا کارنامه موفقی دارد.

رستگاریوسفی به توجه توجه به مناطق مرزی اشاره کرد و افزود: شهرستانهای مرزی پیشانی کشور و نظام هستند که باید به خدمات صحیح و سایر موارد توجه کنند.

وی اظهار داشت: باتوجه به مرضی بودن ، گسترش دامپزشکی جمعیت ، کوهستانی و صعب العبوربودن منطقه ، حوادث خیز جاده ها ، شهرستان جوانرود نیازمند توجه ویژه در راستای توسعه پایگاه ها و امکانات امداد و نجات است .

▪️شهرستان جوانرود حدود 150 داوطلب امدادگر ونجاتگر فعال است.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود