+ 0 -
ADA



دیدارجمعی از بسیجیان و فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان با امام جمعه جوانرود

یدارجمعی از بسیجیان و فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان با امام جمعه جوانرود

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج فرمانداروجمعی از مسئولان ادارات و نهادها، فرماندهان وبسیجیان  شهرستان جوانرودبا امام جمعه این شهرستان دیداروبا آرمان های نظام جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

امام جمعه جوانرودبا گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجیان امروز همانند سپاهیان صدر اسلام هستندهمانطورسپاهیان اسلام مردم را به به اسلام ناب محمدی دعوت می کردندبسیجیان نیز امروز با دشمنان دین  درگیرهستند.

حاج ماموستا ملا احمد فخری افزود: امروز دشمن وارد جنگ اعتقادی و معنوی با ما شده و به دنبال سست کردن باورها و اعتقادات جوانان ماست که دراین راستا برای مقبله با توطئه های شوم دشمنان به دشمن شناسی و بصیرت افزایی نیاز است.

وی اظهارداشت: مردم در شرایط سخت و دشوار همواره حضور پرقدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده اند و این افتخاری بس بزرگ برای بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرودنیزگفت: بسیج حاصل ژرف‌اندیشی و هوشیاری بنیانگذار انقلاب اسلامی و این نهاد مقدس از ابتدای انقلاب تا کنون عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه دشمنان بوده‌است.

سرهنگ بهرام میرزایی با بیان اینکه برکات حضور بسیج در تمامی عرصه ها قابل مشاهده است افزود:امروز بسبج نیروی توانمندی است که هیچ عرصه ای وجود ندارد که در آن حضور نیافته و فعالیت نکرده باشد.

وی بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و با بیان اینکه بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب بوده و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده که در کنار ملت است، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تامین امنیت پایدار در مقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود