+ 0 -
ADA



در اولین روز از هفته دولت ، دیدار یوسفی فرماندارجوانرود و اعضای شورای اداری این شهرستان با امام جمعه جوانرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، یوسفی فرماندارشهرستان جوانرود ومدیران دستگاههای اجرایی با حاج ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه این شهرستان دیدارکردند.

فرماندارجوانرود با گرامیداشت هفته دولت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به خدمات دولت  در بخش های مختلف اشاره کرد وگفت : علیرغم همه محدودیت ها و مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردنداما به حول وقوه الهی شاهد موفقیت های فراوانی در عرصه های مختلف هستیم .

رستگاریوسفی با یادآوری خدمات و اقدامات انجام گرفته در شهرستان جوانرود افزود: در هفته دولت 86 پروژه با اعتبار 157 میلیاردو 619 میلیون ریال در بخش های مختلف عمران شهری و روستایی ، ورزشی ، گازرسانی ، فرهنگی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی اظهارداشت: از اعتبارات یاد شده 142 میلیارد و 619 میلیون ریال در بخش عمرانی و 11 میلیارد و 70 میلیون ریال تسهیلات بانکی و اشتغالزایی است .

یوسفی در ادامه به بازسازی واحدهای مسکونی در زلزله اشاره و خاطرنشان کرد : با بهره گیری ازاین فرصت بسیاری از تهدیدهای زلزله را به فرصت تبدیل  و واحدهای تخریبی و در معرض خطر به ویژه در روستاها  بازسازی شدند.

امام جمعه جوانرود نیز با گرامیداشت هفته دولت گفت : خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف به ویژه در شهرستان جوانرود قابل تقدیراست.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: بهره برداری از طرحها ی عمرانی ، کشاورزی ، خدماتی و... امسال در هفته دولت بیانگر خدمات خالصانه مسئولان به مردم است.

وی اظهارداشت : همه ما باید قدردان خدمات دولت و نظام باشیم چرا که با وجود محدودیت ها و مشکلاتی که دشمنان برای ایران اسلامی ایجاد کردند شاهد خدمات رسانی مطلوب در بخش مختلف به مردم هستیم.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود