+ 0 -
ADA



تقویت زیرساخت های ارتباطی  جوانروددر دستورکارمسئولان مخابرات استان کرمانشاه

در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات  استان کرمانشاه ، فرماندار جوانرودومسئولان ذیربط توسعه شبکه فیبر نوری در سطح شهر جهت تامین نیازهای ارتباطی با کیفیت ادارات و شهروندان، ارتقای شبکه ارتباطی مدیریت شهری، توسعه و بهسازی شبکه فیبر نوری روستایی جهت ایجاد بستر ارتباطی پایدار و با کیفیت سایتهای مخابراتی و همچنین ارائه سرویس اینترنت فیبر نوری در سطح شهر با اولولیت محله های دارای متقاضی بیشتر و تقویت زیرساخت ارتباطی در روستاها و مناطق مرزی  مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فرماندارجوانروددرر این دیدار خواستار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان شدوگفت: شهرستان جوانرودنیازمند طرح توسعه ارتباطات ،ایجاد فیبر نوری در شهر و روستا و ایجاد یک تحول گسترده و جدی در حوزه ارتباطات می باشد که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

سعدی نقشبند افزود:برای تحقق شعار امسال که مهارتوم و رشد تولید است ما باید زیرساخت های لازم را داشته باشیم. یکی از بحث هایی که توسط دولت هدف گذاری شده توسعه ی اقتصاد دیجیتال است. که اقتصاد دیجیتال به زیرساخت های پر سرعت وابسته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه نیزازتقویت زیرساخت های ارتباطی وآغاز عملیات فیبر نوری در شهرستان جوانرودخبردادو گفت:با جدیت تمام به زودی این پروژه در سطح شهرستان اجرایی خواهدشد.

امیری با بیان اینکه استان کرمانشاه بیشترین مصرف اینترنت را در کشورداردافزود:پاوه وجوانرودبیشترین میزان مصرف اینترنت را در استان دارند.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود