+ 0 -
ADA



به مناسبت هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی درجوانرود برگزارشد

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی با حضورفرماندار، اعضای شورای تامین ویگان های نظامی وانتظامی درستاد انتظامی شهرستان جوانرودبرگزارشد.

فرماندارجوانرود با گرامیداشت هفته ناجا به خدمات گسترده و ماموریت های نیروی انتظامی اشاره کردو گفت : نیرو‌های انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، اقتدار،عزت و همراهی با مردم را سرلوحه کار‌های خود قرار داده وبا تحول و ارتقای دانش روز دربخش های مختلف همواره نظم، آرامش، امنیت و آسایش خاطر عمومی را  کشوربه ارمغان آورده است.

رستگاریوسفی افزود: امروز پلیس در تراز انقلاب با ولایتمداری ، مردمی بودن ،توان عملیاتی بالا و مجهز به دانش روز بیش از پیش در ارائه خدمات گسترده و ماموریت های مختلف به مردم تلاش می کند.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف شاهد خدمات گسترده نیروی انتظامی هستیم اظهارداشت: ناجا از جنس مردم،در کنار مردم و برای مردم است و این خصوصیات بارزی است که در نیروهای ناجا وجود دارد.

یوسفی با تقدیر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی شهرستان جوانرود یادآورشد: امروز به واسطه همدلی وهماهنگی اعضای شورای تامین و حضورپویا و به موقع نیروی انتظامی  شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود نیز به خدمات و ماموریت های این نیرو در شهرستان اشاره کردو گفت : یکهزارو 516 نوع خدمت ، تعداد هشت هزارو 750 عملیات ، 11 هزارو 28 مورد خدمات راهنمایی و راننگی ، سه هزارو 650 مورد سوء پیشینه ، 52 هزارو 700 مورد اجرای طرحهای  پیشگیرانه بخشی از اقدامات پلیس این شهرستان دریکسال گذشته است.

🔻سرهنگ هوشنگ مبارکی با بیان اینکه جرائم خشن در شهرستان جوانرودنداشته ایم افزود: 97 درصد سرقت ها در این شهرستان کشف شده و اموال آنان استراد و در این راستا کشفیات مواد مخدر نیز 27 درصد افزایش نشان می دهد.

 وی با بیان اینکه پلیس مقتدر و هوشمند با مشارکت مردم به ماموریتهای خود با اقتدار ادامه می دهد اظهارداشت : برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به همکاری و مشارکت آحاد مردم نیاز داریم.

در پایان از تعدادی از خانوادهای شهدا ، پرسنل و خیرین امنیتی تجلیل شد .

 



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود