+ 0 -
ADA



بارش شدید باران به زیرساخت های شهرستان جوانرود خسارت وارد کرد

فرماندار جوانرود گفت :  بارش شدید باران که از روز گذشته آغاز  شده است وهمچنان نیز ادامه دارد به زیرساخت های  این شهرستان خسارت وارد کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگاریوسفی در بازدید میدانی  از روستاهای بخش کلاشی افزود: بارش  شدید باران و سیلاب  باعث خسارتی به راههای روستایی ، آب ، عمران شهری  ،ابنیه های فنی ، منازل روستایی  و زمین های کشاورزی شده است وکارشناسان  در حال  برآورد خسارت هستند.

وی اظهارداشت : غلیرغم  وقوع سیلاب و بارش شدید با توجه به تدابیر اندیشیده شده و اقدامات پیشگیرانه  تا این لحظه تلفات جانی  نداشته ایم ، اما در چند نقطه از روستاهای شهرستان ازجمله بیوند و کلاش شاهد رانش زمین بودیم که دربازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی وکلاشی ودیدار چهره به چهره بامردم  از نزدیک درجریان سایر مسائل و مشکلات آنان قرارگرفتیم .

فرماندارجوانرود با بیان اینکه برای روستاهای در معرض رانش قبلا از سوی استاندارمحترم اعتباراتی اختصاص یافته است خاطرنشان کرد : انشا ا... با تخصیص این اعتبارات اقدامات ایمن سازی  این روستا انجام خواهد گرفت .

یوسفی  یاد آورشد: همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی شهرستان جوانرود  برای مقابله با حوادث ناشی از تغییرات جوی و بارندگی‌ها در آماده‌باش هستند.

وی با بیان این که نیروهای خدمات رسان و امدادی در سراسر شهرستان جوانرود در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: هشدارهای لازم به مردم به ویژه به جوامع روستایی و عشایری این  شهرستان برای جلوگیری از تردد یا اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی، مسیل ها و مناطق کوهستانی داده شده است.

فرماندار جوانرود یاد آورشد:  مردم  باید به اطلاعیه های  ستاد مدیریت بحران و هشدارهای  هواشناسی  توجه ویژه ای داشته باشند.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود