+ 0 -
ADA



انقلاب اسلامی نعمت بزرگی از سوی خداوند برای ملت ایران بود


امام جمعه جوانرود گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال برای مردم ایران بود و باید همه ایرانیان نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره احساس مسوولیت نمایند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری جوان ، ماموستا ملا احمد فخری روز شنبه در محل فرماندار و مقام معظم رهبری به جوانان می توان به خدمات مشاوره و خدمات مشاوره و خدمات مشاوره ای اضافه كرد:   در سال 41   سالگی توتهه های مختلف نیز با عنوان قدرتمند و پشتیبانی می شوند. با توجه به اینكه این انقلاب در اختیار انقلاب اسلامی است ، می توانید با این همه تورتئه ها خنثی شدید.

ویزای پیشنهادی: راه عزتمند امام خمینی (ره) و ارزشگذاری انقلاب پس از چهل ویک سالیانه به روز در حال حاضر ارائه شده و در این زمینه می توان به حق خود رسید.

ماموستا فخری یادآور شد: همه ما می توانیم شکرگزار انقلاب اسلامی محدود وبرای حفظ دستیابی به این انقلاب تلاش کنیم.

فرماندار جوانرودیزبا تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: یوم الله سال مبارک فجر پایان استبداد و سلطا طاغوتیان و بیگانگان و شروع خودباوری ملت بود.

رستگاریوسفی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کنید: به برکت این انقلاب پس از ثبت نام 41 سال کنترل دستیار عطیمی   در موارد مختلف.

ویزای تبلیغاتی: در محدوده مبارک فجر امسال 100 طرح عمرانی و اشتغالزایی در مناطق مختلف با مجوز 49 نفره در شهر جوانی کلنگ زنی و بهره‌برداری از خدمات مدیریتی.

 یوسفی تأیشان کرد: مهمترین این طرجها در زمینه گازرسانی ، آب ،   برق ، بهداشت و درمان ، اموزشی و عمران شهری و روستایی است.

وی یادآورشد: در محدوده مبارک فجر امسال 9 روستا از نعمت تفاهم مند و اجرای گزارش به 28 روستا هم آغاز می شود.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود