+ 0 -
ADA



انجام پروژه های عمرانی شهرستان جوانرود با شتاب بیشتری دنبال شود

فرماندارجوانرودگفت: مدیران دستگاههای اجرایی پیگیر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی دستگاه خودباشند و انجام این پروژه ها را با شتاب بیشتری دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگاریوسفی روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان جوانرود افزود: امسال 127 میلیارد و 300 میلیون تومان از منابع مختلف به پروژه های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اظهارداشت : مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند از برگشت هرگونه بودجه و اعتباری جلوگیری کنند.

فرماندار جوانرود به رفع معارض و موانع برخی از پروژه های عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به بازان میرکی در قالب مجتمع خانم آباد شروع شده وشتاب بخشی به اجرای این پروژه ضروری است وعملیات آن نباید به خاطر مغارض متوقف شود.

یوسفی همچنین به ضرورت سرعت بخشی به اجرای  پروژه تعریض و بهسازی مسیر روانسر- جوانرود - ثلاث ، تصفیه خانه شهرجوانرود، افزایش پست 230 کیلوولت اورامانات ،آبرسانی به شهرجوانرود و شهرک صنعتی ،تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی ،ساختمان دانشگاه مدیریت و حسابداری جوانرود، آبخیز داری و تجهیز خدمات کشاورزی و تعریض پل چشمه نزار اشاره ویادآورشد: تعدادی ازاین پروژه های برای سفر ریاست جمهوری به استان پیشنهاد شده است.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود