+ 0 -
ADA



امام جمعه جوانرود: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد

امام جمعه جوانرود جنایت تروریستی اخیر که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان و امنیت آفرینان  در سیستان و بلوچستان شد محکوم کرد و گفت:  دین اسلام چنین اقداماتی را جنایت و پدیده تروریسم را در اشکال و مظاهر متعددآن مورد نکوهش قرارمی دهد.

ماموستا ملا احمد فخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرودافزود: چنین جنایتی در راستای منافع دشمنان  اسلام وانقلاب است که هیج تاثیری درصفوف اتحاد مسلمانان ندارد.

وی ظهارداشت : این حوادث نشان از شکست و زبونی دشمنان اسلام و انقلاب دارد و بدخواهان به نظام اسلامی بدانند که ملت ایران با این حوادث از آینده نظام اسلامی ناامید نمی شوند و دست از پشتیبانی و حمایت از ارزش های نظام اسلامی  وا نقلاب برنمی دارد.

خطیب جمعه جوانرود با قدر دانی از حضور پرشوروآگانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن  امسال خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه در صحنه هستند و این بارهم با حضور پرشورو آگاهانه خود باردیگر با آرمان های امام و شهدا و رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق و و نقشه شوم دشمنان  راخنثی کردند. وی با بیان اینکه دشمنان با انواع توطئه و ترفند در صدد ضربه زدن به ملت مسلمان ایران هستند یادآورشد: نباید به دشمنان این فرصت را داد که  با ایجاد تفرقه  در بین مسلمان به نفع خود بهره برداری کنند. امام جمعه جوانرودبا تاکید بر بصیرت و دشمن شناسی گفت:  بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز  جامعه ما است . وی مردم را به تقوی الهی و پرهیز از گناه و معصیت دعوت کرد.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود