+ 0 -
ADA



اعتماد نکردن به دشمنان از مبانی اصلی اسلام است

امام جمعه جوانرودبا اشاره به توطئه و شایعه پراکنی های رسانه های معاندگفت: اعتمادنکذدن به دشمنان ازمبانی اصلی دین مبین اسلام است.

ماموستا ملااحمدفخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود با بیان اینکه دشمنان از هرفرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دریغ نمی کنندافزود: هر چند دشمن دست به توطئه های زیادی می زند ولی این توطئه ها درمقابـل حرکت توفنده و کوبنده اسلام اثری ندارد.

وی اظهارداشت : دشمنان اسلام ودر راس آن نظام سلطه تمام تلاش خودرا برای نابوی اسلام و انقلاب  به کاربردند اما به جایی نخواهندرسید  اسلام ناب محمدی  روز به روز در جهان گسترش پیدا می کند.

خطیب جمعه جوانرودبا گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس در حقیقت یادآور رشادت‌ها، سلحشوری‌ها‌، ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا، رزمندگان و ملّت ایران است.

ماموستا فخری  با تقدیر شورای تامین ، نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی افزود: مراقب باشیم کاری نکنیم دل دشمن را شاد و زمینه را برای تحقق اهداف شوم استکبار فراهم کنیم.

وی در خاتمه مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و گفت: تقوای الهی سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان فراهم می کند و باعث می شود مسلمانان در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان شجاع و دلیر باشند و تسلیم جهان کفر نشوند.

 



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود