+ 0 -
ADA



ازخدمات چندین ساله امام جمعه جوانرود تجلیل شد

به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز ، فرماندارجوانرود وجمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل امام جمعه با لوح تقدیری ازسوی مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه از وی تجلیل به عمل آوردند.

فرماندار جوانرود با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس ستاد اقامه نماز گفت : ماموستا ملا احمدفخری شخصیتی  متواضع ، اخلاق مدار ،  عالم و انقلابی است که حضورش بعنوان امام جمعه مایه خیروبرکت برای مردم این شهرستان بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، رستگاریوسفی افزود: ماموستا فخری  علاوه بر حضور درکسوت امام جمعه به عنوان مدرس حوزه علمیه شاگردان فراوانی را در مکتب امام شافعی تربیت کرده است.

امام جمعه جوانرود نیز با تبریک چهلمین سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز  از اظهار لطف مسئولان قدردانی کرد و گفت:  موفقیت ما در بسیاری از کارها مرهون تعامل و همکاری مسئولان بوده است.

ماموستا ملا احمد فخری بر لزوم حفظ وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب تاکید کردوافزود: ریشه بسیاری از مشکلات در جامعه درک نادرست از دین است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال گمراه کردن مسلمان هستند اظهارداشت : مسلمان اگر درک درستی از دین و شریعت اسلام ناب محمدی داشته باشد هیچگاه فریب دشمنان نخواهدخورد.



اوقات شرعی
آب و هوای جوانرود