+ 0 -
ADA



پیام عربی استاندار کرمانشاه برای برادران و خواهران فلسطینی


استاندار کرمانشاه در سخنرانی روز جهانی قدس در مسجد جامع شهر کرمانشاه، به نمایندگی از مردم شریف کرمانشاه پیامی به زبان عربی خطاب به برادران و خواهران فلسطینی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ ترجمه پیام استاندار کرمانشاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای برادران و خواهران عزیز فلسطینی

سلام علیکم

جهان در بیش از شش ماه گذشته، شاهد حوادث غزه است. از جهتی جنایات بی سابقه صهیونیستها در قتل عام زنان و کودکان بی گناه را می بیند و بمباران وحشیانه مدارس و پناهگاه ها و بیمارستانها را و در همین زمان، پشتیبانی همه جانبه آمریکا و حکومتهای غربی از این جنایات را می بیند به علاوه سکوت یا همکاری حکومتهای خائن بعضی از کشورهای اسلامی و از سوی دیگرمقاومت شجاعانه و صبورانه مبتنی بر آزادگی و تعالیم اسلامی شما را شاهد است.

بدون کوچکترین شک و تردید تنها راه رسیدن به رهایی و آزادی مقاومت اسلامی است.

ما در جمهوری اسلامی ایران و از کرمانشاه مقاوم و پرافتخار بر اساس تعالیم قرآن کریم و مکتب اهلبیت علیهم السلام و از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمه الله و اعلام جهانی روز قدس تا به امروز در کنار شما و دوست شما بوده و خواهیم بود.

ما با شماییم نه دشمنانتان نه با ساکتین و نه با کسانیکه دلهای شما را تضعیف می کنند. و همانگونه که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای گفت و بشارت داد إن شاءالله با نابودی و ویرانی رژیم صهیونیستی با شما در قدس نماز خواهیم خواند. دشمنان شما آنرا بعید می بینند و ما آنرا نزدیک می بینیم.

به یاری و منت و لطف الهی

و بی شک خداوند متعال هرکسی که او را یاری کند یاری می کند که خدا قوی و عزیز است.

 راست گفت خداوند بزرگ و بلندمرتبه



اوقات شرعی
آب و هوا