+ 0 -
ADA

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه:

رتبه نخست کرمانشاه در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ کشور


در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و سایر مدیران دستگاه های ذیربط، مشکلات و دغدغه های صنعتگران و تولیدکنندگان استان پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این نشست نمایندگان صنایع و معادن با بیان مشکلات موجود در رابطه با تامین انرژی، پرداخت تسهیلات، تسریع در تردد ماشین آلات شهرک های صنعتی بیستون، فرامان و زاگرس خواستار توجه مسئولین و رفع مشکلات شدند.

معاون استاندار کرمانشاه درباره مشکل قطعی برق گفت: به دلیل افزایش شدید دمای هوا شاهد افزایش مصرف بی‌سابقه برق در کشور هستیم و برای تامین برق مورد نیاز کشور، هر استان موظف به کاهش بخشی از مصرف است تا کمبود برق کشور برطرف شود. در رابطه با مسئله قطعی برق برخی  صنایع هم، شخص استاندار کرمانشاه با جدیت پیگیر موضوع است و در این راستا جلسات متعددی با وزیر نیرو و شرکت های توزیع و برق منطقه ای برق برگزار شده و موضوع در حال پیگیری است.

دکتر محمدی در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداخت شده گفت: در سال گذشته حدود ۳ همت تسهیلات در استان کرمانشاه پرداخت شده و استان کرمانشاه رتبه اول در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ کشور را کسب کرده است. در رابطه با تسهیل تردد مسیر شهرک های صنعتی واقع در جاده کرمانشاه_بیستون نیز رایزنی های لازم با راهور و راهداری صورت گرفته و بزودی مشکل دوربرگردان برطرف می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا