+ 0 -
ADA

دیدار مدیرعامل بانک تجارت استان با استاندار کرمانشاه؛

دکتر صحرایی: در کنار تسهیلات بانکی، در تامین مالی با روش های جدید هم پیشتاز کشور هستیم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در کنار پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای اقتصادی و کسب و کارهای استان، پیگیر تامین مالی با روش های جدید هم هستیم، اظهار داشت: با پیگیری ها و رایزنی های مختلف، اقدام جدیدی در سال گذشته برای جذب سرمایه از طریق بورس در استان محقق شد که طی آن در ۲ روز، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه برای اولین شرکت-پروژه کشور(گسترش سوخت سبز؛ بیواتانول) صورت گرفت که اقدامی بی سابقه بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ مدیرعامل بانک تجارت استان با استاندار کرمانشاه دیدار کرد و گزارشی از مجموعه فعالیت ها و عملکرد این بانک را برای کمک به پویایی اقتصادی و روند اشتغالزایی در استان ارائه کرد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این دیدار با تشکر از اقدامات بانک تجارت استان بر تحقق شعار سال و رفع دغدغه های اقتصادی مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به تامین مالی پروژه های مهم استان از طریق بورس در استان اظهار داشت: با پیگیری ها و رایزنی های مختلف، اقدام جدیدی در سال گذشته برای جذب سرمایه از طریق بورس در استان محقق شد و طی آن در ۲ روز، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه برای پروژه  گسترش سوخت سبز(بیواتانول) صورت گرفت که اقدامی بی سابقه در کرمانشاه بود.

مقام عالی استان بیان داشت: مدیریت ارشد استان در کنار تامین نیازهای مالی و اعتباری حوزه اقتصاد و عمران با استفاده از منابع بانکی، تامین مالی از طریق بازار سرمایه را هم به صورت جدی به عنوان استان پیشتاز کشور دنبال کرده است.

وی گفت: رفع دغدغه های اقتصادی مردم و کمک به اشتغالزایی و افزایش تولید از مهمترین اولویت های کاری در استان است که مجموعه مدیریتی و نظام بانکی استان باید در این زمینه با جدیت و اهتمام ویژه، اجرای برنامه ها و راهبردهای تعریف شده در این زمینه را دنبال کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا