+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

تلاش می‌کنیم شاهد کمترین خاموشی در سطح استان باشیم/ پیگیری دغدغه بخش صنعت و کشاورزی


استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های خدمات رسان با تمام توان در تلاش هستند تا شاهد کمترین خاموشی در سطح استان باشیم.

محمدطیب صحرایی صبح روز چهارشنبه ۷ شهریورماه در نشست مدیریت مصرف برق استان عنوان کرد: با وجود اینکه کشور در پایان سال آبی قرار دارد و ذخیره سدها نسبت به فصل بهار کاهش یافته ولی با تمام توان تلاش می‌کنیم شاهد کمترین خاموشی در سطح استان باشیم. 

وی افزود: استان برای مدیریت مناسب مصرف برق و صرفه‌جویی‌های لازم به ویژه در حوزه بخش دولتی در روزهای آینده یک برنامه ریزی خوب و منسجم انجام داده است.  

مدیر ارشد استان تاکید کرد: برق استان به شبکه سراسری متصل است و برنامه‌های صرفه جویی و خاموشی برق در این حوزه نیز باید متناسب با سایر استان ها باشد.

 وی تاکید کرد: تصمیمات برق منطقه ای و توزیع برق استان در مورد اعمال خاموشی ها باید چهارچوب عرف معمول در کشور و مشابه استان هایی همجوار باشد. 

صحرایی در مورد ساعات کاری ادارات گفت: فعلا روال کار ادارات دو ساعت تعجیل در پایان ساعت اداری است و هرگونه تغییر احتمالی در این برنامه از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین از مصوبه ستاد مدیریت بحران مبنی بر راه اندازی دیزل ژنراتورها در ادارات خبر داد و گفت: اداراتی که دیزل ژنراتور دارند در ساعات اوج مصرف برق آن‌ها قطع می‌شود ولی طبق روال عادی، خدمات رسانی در آن ها همچنان برقرار است.

وی همچنین یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مجموعه های خدمات رسان مانند بیمارستان‌ها، پمپ بنزین ها، شبکه آرد و نان بدون هیچ مشکلی طبق روال به کار عادی خود ادامه می دهند.

صحرایی ادامه داد: تلاش می کنیم بخش صنعت و کشاورزی با کمترین مشکل به فعالیت های تولیدی خود بپردازند.



اوقات شرعی
آب و هوا