+ 0 -
ADA



تجلیل جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اقدامات استاندار کرمانشاه در طرح آبرسانی به روستاهای محروم


جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران با تجلیل ویژه از اقدامات استاندار کرمانشاه در طرح بزرگ آبرسانی به روستاهای محروم گفت: کرمانشاه جزو استان های پیشتاز در عرصه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم است و این موفقیت حاصل دغدغه مندی و پیگیری های ویژه استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران استانی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سردار حسن‌زاده صبح روز شنبه ۲۰ مردادماه در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲۵ روستای دهستان ویژنان گیلانغرب که با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و اقشار مختلف استان برگزار شد، عنوان کرد: توفیق آبرسانی به این مردم عزیز در مناطق محروم جزو کارهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی است و همه از این کار خشنود هستند.

وی افزود: در مرحله اول جهاد آبرسانی در سطح کشور، طرح آبرسانی به بیش از ۷ هزار روستای کشور در دستور کار قرار گرفت ولی در عملیات اجرایی، آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا در استان‌های مختلف کشور انجام می‌شود.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: کرمانشاه جزو استان های پیشتاز در عرصه آبرسانی به روستاهای مناطق محروم است و این موفقیت حاصل دغدغه مندی و پیگیری های ویژه استاندار کرمانشاه و دیگر مدیران استانی است.

وی با اشاره به کوهستانی بودن استان کرمانشاه و دشواری‌ها و سختی های عملیات آبرسانی در این شرایط، عنوان کرد: برخی از این روستاهای دورافتاده و صعب العبور تاکنون آب شرب پایدار و مطمئن نداشته‌اند.

 سردار حسن زاده تاکید کرد: این خدمتگزاری بزرگ و عظیم حاصل یک کار و تلاش عاشقانه و با جان و دل بوده که با رعایت اصول فنی انجام شده است.

وی یادآور شد: در استان کرمانشاه جزو اولین استان‌هایی است که قرارداد دوم آن با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام عملیاتی شده و با جدیت در حال انجام است.

 جانشین قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: کرمانشاه تنها استانی است که از بودجه استانی آن برای تامین اعتبارات حوزه آب، تخصیص داده شده و اینکار نشان از دغدغه‌مندی استاندار محترم دارد و شایسته تقدیر است.



اوقات شرعی
آب و هوا