+ 0 -
ADA



بیشتر از موج خروج، موج ورود از طریق مرز خسروی تقویت شده که نشانه شناخته شدن این مرز در عراق است


استاندار کرمانشاه با تاکید بر شناخته شدن مرز خسروی در کشور عراق گفت: بیشتراز موج خروج، موج ورود از طریق مرز خسروی تقویت شده که نشانه شناخته شدن این مرز در عراق است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمد طیب صحرایی شامگاه شنبه ۲۷ تیرماه در حاشيه نشست ستاد اربعین استان که در مرز بین‌المللی خسروی برگزار شد؛ عنوان کرد: خوشبختانه مرز خسروی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته با استقبال بیشتری از سوی زوار حسینی روبرو شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این استقبال مبارک ما باید زیرساخت‌ها و خدمات  رسانی در حوزه‌های گوناگون را ارتقا بدهیم.

 مدیر ارشد استان تصریح کرد: در نشست امروز ستاد اربعین استان آخرین هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌ها برای خدمات رسانی بهتر و تردد راحت و روان زوار عزیز انجام گرفت.

وی در ادامه سخنانش به موضوع تعریف مرز منذریه در سیستم حمل و نقل مسافری شهرهای مختلف کشور عراق اشاره کرد و گفت: این هماهنگی ها باعث شده بسیاری از زوار حسینی هنگام بازگشت از آیین اربعین، مرز خسروی را برای ورود به کشور عزیزمان انتخاب کنند که نشانه شناخته شدن این مرز برای مردم و مجموعه حمل و نقل کشور عراق است.

صحرایی گفت: زوار حسینی در مسیر بازگشت از کربلا، می توانند به راحتی حرم های مطهر در سامرا و کاظمین را هم زیارت کنند سپس با طی یک مسافت بسیار کوتاه و راحت وارد مرز خسروی شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زوار عزیز در مرز خسروی در بهترین سطح ممکن برقرار است، در ادامه گفت: علاوه بر موکب های سازمان ها و مجموعه‌های دولتی، در اربعین امسال موکب‌های مردمی بسیار بیشتری در مرز خسروی مستقر شده‌اند و تلاش می کنیم این موکب ها سال آینده در طول مسیرهای ورودی به استان هم  مستقر شوند.



اوقات شرعی
آب و هوا