+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

بزرگان و مصلحین به ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه کمک کنند/ استان آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه است


استاندار کرمانشاه بر ترویج فرهنگ کار و تلاش، همراهی و هم افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: مصلحین و بزرگان جامعه در ترویج این مسير خیرخواهانه در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه نسل جوان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی روز یکشنبه در همایش مصلحین و بزرگان ایلات و طوایف و حکمین قرآنی که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: عمل به قانون یک وظیفه همگانی است ولی فراتر از آن آراسته بودن افراد به صفاتی مانند سخاوتمندی، با محبت بودن و احترام گذاشتن به دیگران است.

وی افزود: کار مصلحین و بزرگان از این جهت ارزشمند است که به ارتقای فضیلت در جامعه کمک می‌کنند.

استاندار کرمانشاه یادِآور شد: همه ما باید برای داشتن یک جامعه همراه با صلح و آرامش و سرشار از خیر و شادی معنوی باید تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از اقدامات اجرایی مانند ارتقای سطح معیشت و رفاه  مردم است که کمک می کند تا زمینه راحتی های فکری و روانی فراهم شود.

صحرایی گفت: دین مبین اسلام  امر ازدواج را برای پیروانش سهل و راحت کرده است و در مقابل آن شرایط طلاق و جدایی را سخت کرده است و این یک حکمت الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به گوشه هایی از خدمات و اقدامات دولت شهید رئیسی در استان بیان کرد: فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه با ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۶۱۸ نفر یک طرح تحول آفرین در حوزه کشاورزی، صنعت و اشتعال استان محسوب می‌شود که در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: مدیریت ارشد استان طی این مدت تلاش‌های بسیار زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم انجام داده است‌.

مدیر ارشد استان گفت: با توجه به تاکیدات شهید رئیسی تخصیص اعتبارات در حوزه تربیت نسل و فضای تعلیم و تربیت استان ۱۰ برابر شده است و در این دوره ۲۲۵ مدرسه ساخته شده و ۱۰۷ مدرسه کانکسی به مدرسه سازه ای تبدیل شده‌اند.

وی بر ترویج فرهنگ کار، همراهی و هم افزایی در جامعه تاکید کرد و گفت: مصلحین و بزرگان جامعه در ترویج این مسير خیرخواهانه در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه نسل جوان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه گفت: با توجه به رویدادها و تحولات داخلی و بین‌المللی این انتخابات یک رویداد بسیار مهم و تعیین کننده در سرنوشت ملت ایران است.

 وی با دعوت از تمام بزرگان، معتمدان و شخصیت‌های ذینفوذ استان برای دعوت مردم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری و تقویت مشارکت اظهار کرد: استانداری و ستاد انتخابات استان تمام توان خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و امن به کار گرفته است.



اوقات شرعی
آب و هوا