+ 0 -
ADA

مشاور اجتماعی وزیر نفت:

اهمیت به توسعه اجتماعی در کنار توسعه صنایع نفتی مورد تأکید است


مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: اهمیت به توسعه اجتماعی در کنار توسعه صنایع نفتی و ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی در جهت توسعه پایدار مورد تأکید ما است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی به همراه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در راستای تسریع در اجرای مصوبات و تعهدات وزارت نفت از محل اعتبارات مسولیت اجتماعی با دکتر بابک دارابی، مشاور اجتماعی وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله تسریع در معرفی پروژه های فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه در راستای ارتقاء سرمایه اجتماعی و توسعه مناطق محروم و کم برخوردار مطرح شد.

همچنین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام مسئولین وزارت نفت در حوزه توجه به مسائل و رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی در مناطق محروم کشور بالاخص استان کرمانشاه، افزود: همزمان با توسعه و ساخت پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی باید توانمندسازی ساکنان در مناطق کم برخوردار و محروم هم مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرد.



اوقات شرعی
آب و هوا