+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

اقدامات ارزنده ای در حوزه تعلیم و تربیت استان صورت گرفته است/ احداث ۱۹۳ مدرسه در ۳ سال


استاندار کرمانشاه از احداث ۱۹۳ مدرسه طی سه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در این مدت به دیدگاه های تربیتی و فرهنگی در استان توجه بسیار شده است و با تلاش جمعی علاوه بر اهتمام برای خدمت رسانی در ابعاد مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی، اشتغال، تجارت، خدمات و ... در ابعاد فرهنگی و تربیتی هم با همان نگاه مقدمات یک کار بزرگ فرهنگی در استان فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی روز پنچ شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل و اعضای شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان فرصتی شد تا از حضور مدیریت محترم حوزه‌های علمیه کشور بهره مند شویم و امیدواریم حضور ایشان مایه خیر و برکت برای استان کرمانشاه باشد.

وی با بیان اینکه به دیدگاه های تربیتی و فرهنگی در استان بسیار توجه شده است، ادامه داد: طی دو سال گذشته با توجه به شرایط موجود و اقتضائات میدانی، به مسائل فرهنگی و تربیتی نیز تمرکز ویژه داشته ایم و خوشبختانه توفقیات خوبی در این زمینه نیز نصیب استان شد.

مقام عالی استان تصریح کرد: با تلاش جمعی علاوه بر اهتمام برای خدمت رسانی در ابعاد مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی، اشتغال، تجارت، خدمات و ... در ابعاد فرهنگی و تربیتی هم با همان نگاه به توسعه زیرساختی مقدمات یک کار بزرگ فرهنگی در استان فراهم شد و در این مسیر رسیدگی به ابعاد مختلف فرهنگی از حل مشکل دانشگاه فرهنگیان تا رسیدگی به وضعیت مدارس اقدامات مهمی صورت گرفت.

وی گفت: در این مدت ۱۹۳ مدرسه با ظرفیت ۶۰۰ کلاس در استان ساخته شد و ۱۰۷ کلاس مدرسه کانکسی به مدارس سازه ای تبدیل شد و با توجه به اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی حد یقف ندارد اما تلاش کردیم که خدمات گسترده ای در این زمینه صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: تمرکز خوبی برای رسیدگی به مسال فرهنگی و تربیتی در استان صورت گرفت و تلاش کردیم که فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر " هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد" اجرایی و عملیاتی کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا